Un studiu realizat de Universitatea Harvard

Un studiu realizat de reputata Universitate Harvard atesta faptul ca o dieta bazata pe consumul de inghetata si de alte produse lactate care au continut ridicat de grasimi diminueaza riscul unui anumit tip de infertilitate.

Concluziile acestei cercetari au fost publicate in revista Nurses Health Study, publicatie editata de Departamentul de Sanatate Publica din cadrul universitatii americane.

Studiile au indicat ca, la femeile care au consumat zilnic doua sau mai multe produse sarace in grasimi, riscul de a nu ramane insarcinate din cauza problemelor de ovulatie este aproape dublu. In schimb, la femeile consumatoare de produse lactate bogate in grasimi probabilitatea de a intampina asemenea probleme a sczut cu 27%.

Cercetatorii americani ne atrag insa atentia sa nu ne pripim in concluzii, deoarece aceste studii nu au fost finalizate, iar rezultatele lor se axeaza pe declaratiile unui grup de femei privind alimentatia preponderenta din ultimii ani, dar nu s-au efectuat experimente concrete.

“Acum sa nu exagerati si sa mancati de 3 ori pe zi inghetata!”, a declarat principalul autor, domnul doctor Jorge Chavarro, profesor la Universitatea Harvard. “Noi dorim momentan doar sa va semnalam ca exista o legatura intre alimentele bogate in grasimi si fertilitate. Deasemenea, este bine de stiut ca un regim de viata sanatos nu exclude consumul de produse bogate in grasimi, atata timp cat nu se face abuz”, a adaugat cercetatorul.

Lasati un comentariu